Opgave voor de regio klasse op vrijdag avond


  • Hoe werkt het????
  • wij hebben 2 trekkers waar u op rijd.
  • 1 keer op nr1 en een keer op nr2.
  • de twee afstanden worden bij elkaar op geteld.
  • en wie de grootst afstand heeft gewonnen.

 

  • hoe kunt u mee doen???
  • woont u in de regio zie kaartje
  • u moet in bezit zijn van een trekker rijbewijs.

    Heeft u voor 1 juli 2015 uw rijbewijs gehaald dan zit de trekker hier bij in.

    na 1 juli 2015 niet meer!!!!

 

  • u kunt zich hier onder op geven.

Opmerking: De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.